Αυτός είναι ο πιο επικίνδυνος τρόπος για να μαγειρέψετε τα αυγά σας


    Τα αυγά είναι απαραίτητα στη διατροφή κάθε ανθρώπου. Πώς θα σας φαινόταν, όμως, αν σας λέγαμε ότι ο τρόπος που συνηθίζετε να τα μαγειρεύετε είναι εντελώς ανθυγιεινός; Αυτό όμως δεν είναι το μοναδικό λ…


    Loading...


    Τα αυγά είναι απαραίτητα στη διατροφή κάθε ανθρώπου. Πώς θα σας φαινόταν, όμως, αν σας λέγαμε ότι ο τρόπος που συνηθίζετε να τα μαγειρεύετε είναι εντελώς ανθυγιεινός; Αυτό όμως δεν είναι το μοναδικό λάθος που κάνουμε σχετικά με το μαγείρεμα των αυγών, δείτε εδώ για ποιο λόγο δεν πρέπει να περιμένετε να κάψει το λάδι για να τηγανίσετε τα αυγά σας.

    Ο Τζόελ Φόρεν διατροφολόγος και εκπρόσωπος του Συλλόγου Διατροφολόγων της Αυστραλίας, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο περιοδικό My Body+Soul για τα αυγά και για το πώς πρέπει να τα μαγειρεύετε.

    «Το να τα κάνετε ποσέ ή βραστά είναι προφανώς ο πιο υγιεινός τρόπος μαγειρέματος λόγω του ότι δεν προσθέτετε σε αυτά έξτρα λιπαρά. Απλά τα μαγειρεύετε σε νερό. Η ομελέτα από την άλλη είναι η λιγότερη υγιεινή εκδοχή των μαγειρεμένων αυγών λόγω των πολλών συνταγών που κυκλοφορούν. Τέλος τα τηγανιτά αυγά βρίσκονται κάπου στη μέση σε ότι αφορά τη θρεπτική τους αξία ανάλογα και με το σε τι λάδι μαγειρεύονται», λέει ο Τζόελ και συνεχίζει,

    αυγά

    «Προσωπικά τα μαγειρεύω με λάδι σε σπρέι έτσι ώστε να μειώνω στο ελάχιστο την ποσότητα λαδιού που χρησιμοποιώ. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα αντικολλητικό τηγάνι και πάρα πολύ λίγο λάδι για το μαγείρεμα». Για να τα τρώτε στην πιο υγιεινή εκδοχή τους μην τα συνδυάζετε με γάλα, κρέμα γάλακτος κλπ.

    Με άλλα λόγια, τα αυγά από μόνα τους είναι πολύ υγιεινά. Τα έξτρα υλικά, όμως, που τους προσθέτετε -όπως είναι το γάλα, το βούτυρο, η κρέμα γάλακτος, το τυρί και πολλά άλλα- για να τα κάνετε πιο νόστιμα είναι αυτά που τα καθιστούν ιδιαίτερα παχυντικά. Μαγειρεύοντας τα στην πιο αγνή μορφή τους παίρνετε από αυτά όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε.


    Το διαβάσαμε εδώ

    Διαβάστε περισσότερα...
    Loading...