5 τροφές που δεν πρέπει να καταναλωθούν ωμές – Σταματήστε να τις τρώτε


Δείξτε μεγάλη προσοχή! Αυτές είναι οι 5 τροφές που δεν πρέπει να καταναλωθούν ποτέ ωμές! Μην τις δοκιμάσετε ούτε για πλάκα. Το Athensmagazine.gr σας τις παρουσιάζει παρακάτω, όπως έκανε και με τις τρο…


Loading...


Δείξτε μεγάλη προσοχή! Αυτές είναι οι 5 τροφές που δεν πρέπει να καταναλωθούν ποτέ ωμές! Μην τις δοκιμάσετε ούτε για πλάκα. Το Athensmagazine.gr σας τις παρουσιάζει παρακάτω, όπως έκανε και με τις τροφές που μπορούν ακόμα και να σας σκοτώσουν –διαβάστε εδώ αναλυτικά-.

Δεν ξέρουμε τι σχέση έχετε με την κουζίνα και το μαγείρεμα. Αυτό που σίγουρα ξέρουμε όμως, είναι πως έχει τόσα πολλά μυστικά και tips που μια ζωή δεν φτάνει για να τα μάθετε όλα. Είτε μαγειρεύετε, είτε όχι, μέσα στις διατροφικές γνώσεις που οφείλετε να έχετε είναι ποιες τροφές τρώγονται και ποιες όχι ανάλογα με τις συνθήκες συντήρησής τους.

Για παράδειγμα, όλοι ξέρουμε, ότι δεν πρέπει να τρώμε ωμά αυγά (άρα ούτε και τη ζύμη του κέικ) ή ωμό κρέας αν αυτό δεν είναι σωστά (δηλαδή επαρκώς) μαγειρεμένο. Πέρα από αυτά όμως, η λίστα με τα φαγητά που δεν πρέπει να τρώμε ωμά είναι μεγαλύτερη και φιλοξενεί πολύ πιο αναπάντεχες τροφές.

Πατάτες

“Γιατί κάποιος να φάει την πατάτα ωμή”, θα σκεφτείτε (εύλογη απορία). Δεν έχουμε ιδέα. Αυτό που μπορούμε να σας πούμε είναι ότι αν (για δικούς σας λόγους) το τολμήσετε το φούσκωμα και οι γαστρεντερολογικές επιπλοκές είναι το λιγότερο που θα αντιμετωπίσετε.

πατάτες οφέλη

Το ακόμα χειρότερο; Αν οι πατάτες μείνουν για πολύ καιρό σε ζεστό ή υγρό περιβάλλον, γίνονται πράσινες σε κάποια σημεία και αναπτύσσουν μια τοξίνη που ονομάζεται σολανίνη και σε τέτοια κατάσταση πρέπει, ούτως ή άλλως, να αποφύγετε να τις μαγειρέψεις.

Λουκάνικα (τύπου Φρανκφούρτης)

Σε κάθε περίπτωση, δεν είναι και το πιο θρεπτικό γεύμα, αλλά εκτός από junk friendly μπορούν να γίνουν και επικίνδυνα για τον οργανισμό. Λανθασμένα, οι περισσότεροι πιστεύουν, ότι αφού είναι προ-μαγειρεμένα, μπορούν να καταναλωθούν απευθείας, αλλά όχι. Οπωσδήποτε όχι. Σύμφωνα με τον Οργανισμό Τροφίμων των Ηνωμένων Πολιτείων (FDA), μπορεί να περιέχουν μολυσμένα βακτήρια Listeria, τα οποία μπορούν να “σκοτωθούν” μόνο με το βράσιμο ή το ψήσιμο.

Γάλα

Όταν λέμε γάλα δεν εννοούμε το φρέσκο του εμπορίου, αλλά αυτό που έρχεται κατευθείαν από μια αγελάδα. “Μα τι πιο φυσικό από το γάλα που πίνεις μέσα από την καρδάρα;” είναι μια ερώτηση που μπορεί να έκανε κάποιος αναγνώστης στο κεφάλι του. Η διαδικασία παστερίωσης στην οποία δεν έχει υποβληθεί είναι η απάντηση.

Σύμφωνα, μάλιστα, με τον με τον Οργανισμό Τροφίμων των Ηνωμένων Πολιτείων (FDA), το ακατέργαστο γάλα είναι 150 φορές πιο πιθανό να προκαλέσει τροφικές δηλητηριάσεις από άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα. Αυτό επειδή είναι εξαιρετικά πιθανό να περιέχει μπορεί να περιέχει παθογόνα βακτήρια όπως E.coli και σαλμονέλα.

Πικραμύγδαλα

Πώς να στο πούμε για να μη σε ταράξουμε; Είναι δηλητηριώδη. Κανονικά. Για την ακρίβεια, περιέχουν υδροκυανικό οξύ και, μάλιστα, 60-70 πικραμύγδαλα είναι θανατηφόρα δόση για έναν ενήλικα. Ευτυχώς, τα αμύγδαλα που πωλούνται στο εμπόριο δεν ενέχουν κανένα κίνδυνο παρά μόνο πάρα πολλούς σωστούς λόγους για να τα καταναλώνετε.

Αλεύρι

Όπως λέγαμε και πιο πάνω, ένας από τους πιο basic διατροφικούς κανόνες είναι, ότι δεν τρώμε τη ζύμη του κέικ πριν ψηθεί. Τα αυγά που περιέχει είναι ο ένας μόνο λόγος γιατί υπάρχει και δεύτερος: Το αλεύρι.

το αλεύρι είναι κατάλληλο για διατροφή;

Τα τελευταία χρόνια τόσο ο Οργανισμός Τροφίμων των Ηνωμένων Πολιτείων (FDA), όσο και Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης νοσημάτων της Αμερικής έχουν εντάξει το ακατέργαστο αλεύρι στις τροφές υψηλού κινδύνου. Δεν φταίει το αλεύρι αυτό καθεαυτό όσο, αλλά οι συνθήκες μέσα στις οποίες μεταφέρεται από το εργοστάσιο παρασκευής του στα ράφια του σούπερ μάρκετ. Κατά τη διάρκεια της μεταφοράς είναι πιθανό να έρθει σε επαφή με παθογόνα βακτήρια όπως το Ε.Coli και τα οποία μόνο με το μαγείρεμα μπορούν να εξολοθρευτούν.


Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
Loading...