Παίρνει κιμά, βάζει ένα ποτήρι στη μέση και φτιάχνει κουλουράκια – Ο λόγος; Θεϊκός


    Η πιο περίεργη συνταγή για μπιφτέκια και burger, είναι αυτή εδώ. Μοιάζει με ντόνατ, και μπορείτε να βάλετε γέμιση στο κέντρο, με ό, τι υλικά θέλετε. Πλάστε τον κιμά σε σχήμα κουλουριού και..έτοιμο!Τα …


    Loading...

    Η πιο περίεργη συνταγή για μπιφτέκια και burger, είναι αυτή εδώ. Μοιάζει με ντόνατ, και μπορείτε να βάλετε γέμιση στο κέντρο, με ό, τι υλικά θέλετε. Πλάστε τον κιμά σε σχήμα κουλουριού και..έτοιμο!

    Τα μπιφτέκια είναι το αγαπημένο φαγητό όλων, και υπάρχουν πολλές συνταγές για να επιλέξετε. Όσον αφορά τα κουλουρομπιφτέκια… το μυστικό για να κάνετε την τρύπα στο κέντρο είναι με ένα άδειο βάζο ή ένα ποτήρι. Αφού έχετε πλάσει τον κιμά σε μπάλα, πιέστε στο κέντρο του ένα αναποδογυρισμένο ποτήρι, και με μια σπάτουλα τοποθετήστε το στο γκριλ ή στο τηγάνι για να μη χάσει το σχήμα του.

    Πάρτε κιμά, βάλτε ένα ποτήρι στη μέση του και φτιάξτε κουλουράκια! Ενώ ψήνετε τα μπιφτέκια, μπορείτε να προσθέσετε τυρί, αυγό ή ό, τι άλλα υλικά της επιλογής σας, και είστε έτοιμοι να το προσθέσετε στο ψωμάκι σας.

    Αν όμως, δεν θέλετε να φάτε κρέας, λόγω σαρακοστής, δείτε εδώ τα νηστίσιμα μπιφτέκια λαχανικών χωρίς τηγάνισμα.

    Νηστίσιμα αφράτα μπιφτέκια

    Η σαρακοστή είναι εδώ, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα στερηθούμε από τα αγαπημένα μας φαγητά. Έτσι, λοιπόν, αντί να κάνεις τα κλασσικά μπιφτέκια στο φούρνο με τον κιμά, μπορείς να κάνεις νοστιμότατα μπιφτέκια λαχανικών. Εκτός του ότι είναι νηστίσιμα είναι επίσης θρεπτικά και είναι και ένας καλός τρόπος να “ξεγελάσεις” τα παιδιά σου για να φάνε λαχανικά.

    Επιπλέον, η συγκεκριμένη συνταγή είναι χωρίς λάδι που σημαίνει ότι δε θα ταλαιπωρηθείς καθόλου με το τηγάνι. Και επειδή είμαι σίγουρη ότι θα σου αρέσει, θα είναι μια συνταγή που θα την κάνεις και πέρα από τις μέρες της νηστείας. Πάρε χαρτί και στυλό και σημείωσε τι θα χρειαστείς!

    Τα υλικά που θα χρειαστείς:

    • 4 πατάτες
    • 2 καρότα
    • 2 κρεμμύδια
    • 1 κούπα αρακά
    • 1 κούπα καλαμπόκι
    • λίγο δυόσμο
    • αλάτι,
    • πιπέρι
    • κύμινο
    • τριμμένη φρυγανιά

    συνταγή για νηστίσιμα μπιφτέκια

    Εκτέλεση:

    • Πλύνε καλά τα καρότα και τις πατάτες και καθάρισε τα από την φλούδα. Σε μια κατσαρόλα με νερό ρίξε τα είτε ολόκληρα, είτε σε κομματάκια για να βράσουν.
    • Βράσε τα μέχρι να μαλακώσουν και να μπορούν να λιώνουν με την πίεση από το πιρούνι. Μην ξεχάσεις να προσθέσεις αλάτι στο νερό!
    • Παράλληλα σε μια άλλη κατσαρόλα βράσε τον αρακά και το καλαμπόκι. Επειδή θέλουμε να κρατάν λίγο το καλαμπόκι και ο αρακάς, αντί να λιώνουν, για αυτό δεν τα βράζουμε όλα μαζί
    • Στην περίπτωση που έχεις καλαμπόκι σε κονσέρβα, τότε απλά βράσε μόνο τον αρακά.
    • Αφού έχουν βράσει όλα, με ένα μπλέντερ χειρός ή στο μούλτι, κάνε πουρέ τις πατάτες και τα καρότα.
    • Πρόσθεσε ψιλοκομμένο κρεμμύδι, τον αρακά, το καλαμπόκι και την τριμμένη φρυγανιά και ζύμωσε απαλά. Στο τέλος πρόσθεσε και λίγο δυόσμο, αλάτι, πιπέρι.

    Ψήσιμο:

    • Σε ένα ρηχό ταψί στρώσε μια λαδόκολλα στον πάτο του και ξεκίνα να πλάθεις τα μπιφτέκια.
    • Αν δεις ότι είναι μαλακά πολύ, πρόσθεσε λίγη ακόμα φρυγανιά.
    • Βάλε τα να ψηθούν στον φούρνο στους 200 και στο γκριλ για περίπου 30 λεπτά.
    • Μόλις δεις ότι έχουν πάρει ένα ωραίο κοκκινωπό χρώμα, είναι έτοιμα!

    Αν ψάχνετε νηστίσιμες συνταγές για την σαρακοστή, δείτε εδώ το νηστίσιμο κέικ σοκολάτας χωρίς αυγά και γάλα.

    Το διαβάσαμε εδώ

    Διαβάστε περισσότερα...
    Loading...