Τέσσερα υγιεινά γλυκά χωρίς ζάχαρη που φτιάχνονται στη στιγμή και μπορείτε να τρώτε χωρίς τύψεις


    (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

    Γλυκά χωρίς ζάχαρη: Επιθυμείτε να φτιάξετε κάποιο υγιεινό γλυκό για εσάς και την οικογένειά σας; Επιθυμείτε να κερνάτε γλυκά στα παιδιά σας …


    Loading...


    Γλυκά χωρίς ζάχαρη: Επιθυμείτε να φτιάξετε κάποιο υγιεινό γλυκό για εσάς και την οικογένειά σας; Επιθυμείτε να κερνάτε γλυκά στα παιδιά σας και τους φίλους τους; Τότε, η καλύτερη λύση είναι να φτιάξετε κάποιο γλύκισμα, αλλά χωρίς ζάχαρη. Πώς θα το πετύχετε, αυτό; Δεν έχετε, παρά να δείτε τις ακόλουθες τέσσερις προτάσεις και να διαλέξετε την καλύτερη. Αναλυτικότερα:


    Γλυκά χωρίς ζάχαρη – Εύκολη συνταγή: Κέικ με μέλι, γιαούρτι και άρωμα λεμονιού

    Υλικά:
    – 250 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
    – 250 γρ μέλι
    – 200 γρ γιαούρτι στραγγιστό
    – 80 ml φυτικό λάδι
    – 3 αβγά
    – 2 λεμόνια, ξύσμα
    – 1 1/2 κγ μπέικιν πάουντερ
    – 1 κγ σόδα
    – Μια πρέζα αλάτι

    Εκτέλεση:
    – Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς. Χτυπάμε για πέντε λεπτά σε δυνατή ταχύτητα τα αβγά, το μέλι και το λάδι στο μίξερ.
    – Ξύνουμε τη φλούδα των λεμονιών και τη προσθέτουμε στο μείγμα μας μαζί με το γιαούρτι και χτυπάμε για άλλα δυο λεπτά.
    – Κοσκινίζουμε στο μείγμα το αλεύρι μαζί με το baking powder, τη σόδα και το αλάτι.
    – Ανακατεύουμε ελαφρά με μια σπάτουλα μέχρι να δημιουργηθεί μια παχύρρευστη ζύμη.
    – Απλώνουμε το μείγμα του κέικ σε μια φόρμα και ψήνουμε για 40-45 λεπτά ή μέχρι μια οδοντογλυφίδα να βγαίνει καθαρή.

    Γλυκά χωρίς ζάχαρη – Εύκολη συνταγή: Pancakes από βρώμη με μέλι και μπανάνα

    Υλικά:
    – Μισό φλιτζάνι βρώμη
    – Μισή κουταλιά του γλυκού baking powder
    – Μισή κουταλιά του γλυκού κανέλα
    – Μισή της κουταλιάς του γλυκού αλάτι
    – 2 ασπράδια αυγού
    – Μισό φλιτζάνι γάλα με 1,5% λιπαρά
    – 1 μπανάνα
    – 2 κουταλιές της σούπας μέλι


    Εκτέλεση:
    – Βάζετε τη βρώμη, την κανέλα και το αλάτι στο multi και τα χτυπάτε μέχρι να γίνουν σκόνη.
    – Σε ένα μπολ ανακατεύετε με ένα σύρμα τα ασπράδια, το baking powder και το γάλα.
    – Προσθέτετε την αλεσμένη βρώμη στο μείγμα με το γάλα και ανακατεύετε.
    – Μετά το ψήσιμο σερβίρετε με λίγο μέλι και φέτες μπανάνας.

    Γλυκά χωρίς ζάχαρη: Μπισκότα Μήλου

    Υλικά:
    – 4 μήλα
    – 1 1/2 φλ. ελαιόλαδο
    – 4 φλ. φαρίνα
    – 1 φλ. καρύδια ψιλοκομμένα
    – 1 κ. γλ. αλάτι
    – 1/2 κ. γλ. κανέλα
    – 1/4 κ.γλ. γαρύφαλλο
    – 4 κ. γλ. μέλι
    – 1 βανίλια ή ξύσμα από ένα πορτοκάλι

    Εκτέλεση:
    – Καθαρίζουμε τα μήλα και χτυπάμε στο μούλτι μέχρι να έχουμε έναν πολτό μήλου.
    – Προσθέτουμε την κανέλα, το γαρύφαλλο και το μέλι και ανακατεύουμε.
    – Προσθέτουμε το λάδι, το αλάτι, τη βανίλια, τα καρύδια και τη φαρίνα.
    – Ζυμώνουμε αρκετά και πλάθουμε τα μπισκότα.
    – Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 25-30 λεπτά


    Γλυκά χωρίς ζάχαρη: Cookies με πιπερόριζα και μέλι

    Υλικά:
    – 4 1/2 φλ. αλεύρι
    – 1 φλ. βούτυρο
    – 1 φλ. μέλι
    – 2 κ.γλ. τριμμένη πιπερόριζα (τζίντζερ)
    – 1 κ.γλ.. μοσχοκάρυδο
    – 1 κ.γλ. κανέλλα
    – 2 κ.γλ. μπέικιν παουντερ
    – 1/2 φλ. γάλα
    – 2 δόσεις βανίλια σκόνη
    – Ξύσμα από 1 λεμόνι
    – 1 πρέζα αλάτι

    Εκτέλεση:
    – Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180º C.
    – Ανακατεύουμε τ το τζίντζερ, μοσχοκάρυδο, κανέλα, μπέικιν και το αλάτι.
    – Προσθέτουμε το βούτυρο, το μέλι, το γάλα, τη βανίλια και το ξύσμα λεμονιού.
    – Ανακατεύοντας προσεκτικά για να ενωθεί το μείγμα προσθέτουμε το αλεύρι λίγο λίγο.
    – Δουλεύουμε το μείγμα με το χέρι και προσθέτουμε λίγο ακόμη αλεύρι αν χρειαστεί τόσο όσο να μη κολλάει στα χέρια.
    – Ανοίγουμε τη ζύμη σε μια αλευρωμένη επιφάνεια σε πάχος 1/2 εκ. και με μια φόρμα κόβουμε τα μπισκότα στο σχήμα που θέλουμε.
    – Ψήνουμε για 10 λεπτά και αφήνουμε να κρυώσουν άλλα 5 λεπτά μέχρι να τα μεταφέρουμε με μια σπάτουλα.


    Το διαβάσαμε εδώ

    Διαβάστε περισσότερα...
    Loading...