Η Σημασία του Πρωινού στη Διατροφή μας: 15+1 Καταπληκτικές Συνταγές για Πρωινό που θα σας Βοηθήσουν να Χάσετε Βάρος.


Το πρωινό, επηρεάζει σημαντικά το σωματικό σας βάρος και βοηθάει στο να χάσετε τα περιττά σας κιλά.Οι ακόλουθες 16 συνταγές, είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και άλλα σημαντικά θρεπτικά συστα…


Loading...


Το πρωινό, επηρεάζει σημαντικά το σωματικό σας βάρος και βοηθάει στο να χάσετε τα περιττά σας κιλά.

Οι ακόλουθες 16 συνταγές, είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και άλλα σημαντικά θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν την υγεία και βοηθούν στο να χάσετε βάρος.

Ψητά λαχανικά με τηγανητό αυγό

Μπορείτε να καταναλώσετε αυτό το γεύμα όποτε θέλετε κατά τη διάρκεια της ημέρας, αν και αυτή η νόστιμη συνταγή είναι τέλεια για πρωινό. Απλά αναμείξτε ένα αυγό με λαχανικά. Αυτό το φθηνό γεύμα θα ικανοποιήσει σίγουρα τις ανάγκες σας. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Γιαούρτι με πεπόνι

Το ελληνικό γιαούρτι είναι ένας υγιής τρόπος να καταναλώσετε μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης, για να αποφύγετε το κρέας και τα αυγά. Απλά προσθέστε λίγο πεπόνι μέσα στο γιαούρτι. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Βρώμη για επίπεδη κοιλιά

Αυτή η απλή και νόστιμη συνταγή θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε μια πιο επίπεδη κοιλιά και θα καταπολεμήσει το φούσκωμα στο στομάχι. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Smoothie από αμύγδαλο, φράουλα, μπανάνα και γιαούρτι

Τα smoothies είναι εύκολα και υπέροχα! Αυτό το smoothie έχει περίπου 350 θερμίδες και 15 γραμμάρια πρωτεΐνης. Έτσι, αποτελεί εξαιρετική λύση για την υποστήριξη της διαδικασίας απώλειας βάρους. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Τηγανίτες με χαμηλούς υδατάνθρακες

Αυτές οι τηγανίτες χρειάζονται αμύγδαλα και λιναρόσπορο και δεν περιέχουν σιτάρι και ζάχαρη. Ωστόσο, είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Κινόα με μήλο και κανέλα

Αυτή η χωρίς γλουτένη συνταγή με κινόα , είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Προσθέστε μερικές κουταλιές ελληνικό γιαούρτι, κανέλα, μήλο, σταφίδες και τραγανά αμύγδαλα. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Ψημένα αυγά με αβοκάντο

Αυτό υγιεινό πρωινό έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, και χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Τυρί Cottage με φρούτα

Απλά προσθέστε τα αγαπημένα σας φρούτα και μούρα σε ένα μπολ με τυρί cottage και απολαύστε ένα πλούσιο σε πρωτεΐνες πρωινό.

Πουτίγκα Chia

Αυτό το πρωινό, όχι μόνο θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, αλλά θα καταπολεμήσει και την όρεξή σας για ζάχαρη. Η πουτίγκα chia, είναι μια ακόμη υγιεινή επιλογή για το πρωινό σας γεύμα. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Σπαράγγια με καπνιστό σολομό

Αυτό το εξαιρετικά θρεπτικό πρωινό, περιλαμβάνει περισσότερα από 10 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μερίδα και πολλά άλλα θρεπτικά συστατικά. Είναι μια συνταγή, χαμηλή σε θερμίδες. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Ασπράδι αυγού Frittata

Αυτό το κομψό, χαμηλό σε θερμίδες γεύμα, θα υποστηρίξει την δίαιτά σας, καθώς είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και περιέχει ασπράδια αυγών, φέτα, σπανάκι, κρεμμύδι και πιπεριές. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Κινόα με αυγό ψημένο με θυμάρι και σκόρδο

Μπορείτε να ψήσετε αυτό το γεύμα από το βράδυ και να φάτε μια φέτα το πρωί, η οποία θα σας δώσει ενέργεια για όλη την ημέρα. Έχει θρεπτικά συστατικά, όπως σίδηρο και ασβέστιο. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Νοτιοδυτική Tofu Scramble

Αυτή η λαχταριστή συνταγή, μπορεί να παρασκευαστεί από πριν και να μείνει στο ψυγείο για αρκετές ημέρες. Συνδυάζει γεύσεις από πιπεριές, κρεμμύδι, κόλιανδρο και κύμινο. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Βραστά αυγά με αβοκάντο

Άλλη μια νόστιμη, χωρίς γλουτένη συνταγή. Σας παρέχει πρωτεΐνες φυτικές ίνες και χορταίνει. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Μπάρες μούρο-καρύδα

Αυτές οι μπάρες, παρέχουν το 20 τοις εκατό των φυτικών ινών της ημερήσιας πρόσληψης, πολύ σίδηρο και έχουν λιγότερες από 200 θερμίδες. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Πρωινό πιάτο Paleo

Αυτό το πρωινό μπορεί να παρασκευαστεί σε λιγότερο από 10 λεπτά και θα σας κρατήσει πλήρη μέχρι το μεσημεριανό σας γεύμα και ενεργητικό κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ημέρας. Είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και πρωτεΐνες, χαμηλό σε υδατάνθρακες και περιέχει 335 θερμίδες. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Credit: Healthyfoodhouse

Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
Loading...