9 τροφές που πρέπει να τρώτε όλοι κάθε μέρα – Προσοχή


Γνωρίζετε ποιες είναι οι τροφές που προσφέρουν περισσότερη Βιταμίνη C κι από ένα πορτοκάλι; Το Athensmagazine.gr σας παρουσιάζει τα 9 τρόφιμα που πρέπει να τρώτε όλοι καθημερινά.
Μετά τις 10 τοξικές …


Loading...


Γνωρίζετε ποιες είναι οι τροφές που προσφέρουν περισσότερη Βιταμίνη C κι από ένα πορτοκάλι; Το Athensmagazine.gr σας παρουσιάζει τα 9 τρόφιμα που πρέπει να τρώτε όλοι καθημερινά.

Μετά τις 10 τοξικές τροφές από τις πιο επικίνδυνες χώρες, θα σας παρουσιάσουμε 9 τροφές που είναι πλούσιες σε βιταμίνη C. Είμαστε σίγουροι πως δεν τις ξέρετε. Συγκεκριμένα, η βιταμίνη C δεν είναι μόνο τα πορτοκάλια, υπάρχουν κι άλλες πηγές, από τις οποίες μπορείτε να απορροφήσετε αυτό το πολύτιμο συστατικό, ακόμα και σε μεγαλύτερη ποσότητα. Πάμε να δούμε:

  • Φράουλες: 85 mg ανά φλιτζάνι.
  • Ανανάς: 79 mg ανά φλιτζάνι.
  • Γουλί (ή γογγυλοκράμβη): 84 mg ανά φλιτζάνι.
  • Μάνγκο: 122 mg ανά φρούτο.
  • Λαχανάκια Βρυξελλών: 75 mg ανά φλιτζάνι.
  • Ακτινίδιο: 128 mg ανά φλιτζάνι.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνες

  • Παπάγια: 95 mg ανά φρούτο.
  • Πιπεριά: από 95 mg η πράσινη μέχρι και 300 mg η κίτρινη!
  • Μπρόκολο: 81 mg ανά φλιτζάνι.

3 τροφές που πρέπει να τρώνε καθημερινά όλοι οι Έλληνες

Η ομάδα του Athensmagazine.gr βρήκε τις 3 τροφές που πρέπει να τρώτε καθημερινά για να καταπολεμήσετε το άγχος που έχετε στην καθημερινότητά σας. Ποιες είναι αυτές;

Μετά τις 20+1 τροφές που θα σας βοηθούν να μείνετε για πάντα νέοι, είμαστε εδώ για να σας παρουσιάσουμε τροφές που θα διώξουν μια για πάντα το άγχος από την ζωή σας. Ωστόσο, εξίσου σημαντική μπορεί να αποδειχθεί και η συμβολή της κατάλληλης διατροφής στη μείωση του στρες και του άγχους.

Δείτε τις 3 τροφές παρακάτω:

Πώς να αποβάλω το άγχος;

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα έχει συσχετιστεί με υψηλότερα επίπεδα σεροτονίνης (μια χημική ουσία υπεύθυνη για τη ρύθμιση της διάθεσης). Είναι επίσης πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο μειώνει το άγχος. Αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να καταναλώνετε αλόγιστα σοκολάτα, αλλά ένα μικρό κομμάτι με 70-85% κακάο μπορεί να σας κάνει καλό.

Γκρέιπφρουτ

Τα γκρέιπφρουτ είναι πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης στο σώμα, καθώς και τις σωματικές και ψυχολογικές επιπτώσεις του στρες. Αν δεν σας αρέσει το γκρέιπφρουτ, δοκιμάστε πορτοκάλια ή πιπεριές, που είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη C.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Τα πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι και το μπρόκολο, είναι πλούσια σε φολικό οξύ, ένα θρεπτικό συστατικό που βοηθά στη διατήρηση των φυσιολογικών επιπέδων σεροτονίνης. Τα σπαράγγια περιέχουν επίσης υψηλά επίπεδα αυτής της υδατοδιαλυτής βιταμίνης.


Το διαβάσαμε εδώ

Διαβάστε περισσότερα...
Loading...